aybikreis cildim o kadar kotu ki hep kistik sivilceler iri iri ve agrili ustelik lekeleride gecmiyor ve 30yasina geldim neredeyse tum kremleri kullandim yaklasik.10senedir belki sivilce sorunu ceken bir insanim ve artik son carem olarak bu ilaci goruyorum,kuruluk vs bu tarz yan etkileri goze alirim tek korktugum karacigerimle.ilgili bir sorun cikmasi sonucta hepimiz anneyiz ve cocuklarimiz var hasta olurum cocuguma bakamam veya baska bisey olur diye cok korkuyorum bu ilac yuzunden