Ya kızım doğduğundan beri hep huzursuz. Tuvalete bile gidemiyorum. Doğduğu andan itibaren. Ev hep huzursuz sürekli kızımla ilgilenmekten sürekli ağlamalarını susturmaktan sürekli meme emdirmekten eşimle uzaklaştık. Sizin evde de durumlar böyle mi. Yani önüne oyuncaklarını koysam oynasa bizde eşimle televizyon izlesek keyifli yemek yesek birlikte sohbetler etsek yok yani. Çocuk sürekli ağlıyor yemek yemiyor hep diken üstündeyiz. Ne olur yalnız olmadığımı söyleyin 😭😭😭😭😭😭😭