Merhaba
12 gün önce sezaryen ile doğum yaptım. Dikiş yerlerimde yanma oluyordu. Üşüme, titreme ile berabere geceleri yatağı ıslatacak kadar terlemelerim başladı. Kadın doğumcum idrar tahlili istedi ve sonuç yüksek idrar yolu enfeksiyonu çıktı. Piyeloseptyl 50 mg ve azitro 500 mg ilaç yazdı. İkisi de antibiyotik. Kafamı karıştırdı. Çocuk doktorumuz da kullanabilirsiniz dedi ama aranızda bu ilaçları kombine kullanan var mı?