Bebeğim 5aylik geçmeyen bir öksürüğü var doktora götürdüm bir hafta önce bronşit olmuş dedi antibiyotik verdi hava ventolin verdi kullandık tekrar kontrole gittik bronsiti geçmiş dedi ama geçmeyen bı öksürüğü var burnu tukali genzi akıyor gibi evde buhar makinası var fizyolojik serumla açıyorum hiç faydasi yok doğal yolla nasıl geçirebilirim bu haline çok üzülüyorum bebegimin