Kızlar bugün oğlumu doktora götürdüm hastaydı neyse bide pipisi hafif siskindi 18 aylık doktora gösterdik sünnet yaptırın dedi oğlum o sıra kıyamet koparcasin ağlayınca doktoru düzgün anlamadık şimdi sünnet yatirsak en iyisi neresi 2 cisi sünnet ettirilen nasıl bı yol izleniyor tam uyutuluyor mu yoksa sadece orayı mi uyusturuyorar sizce en iyisi hangisi