Bizimde bir hafta oldu sünnet olalı oğlum 10 aylık. O kadar pişman oldum ki küçükken yaptırmadığımıza. Çünkü ben tek bakıyorum kimse yoktu yanımızda babası falan da, şu an sürekli sıralıyor, tutunup ayağa kalkıyor, emekliyor o yüzden ben odadan ayrıldığım an peşimden gelemediği canı yandığı için o kadar ağladı ki çok zorlandım ilk günlerde 😪 anestezinin geçtiği ilk an çok zorlandık canım o zaman çok ağladı şurubunu düzenli verirsen bir de tertemiz bakarsan kolaylıkla geçip gidiyor inşallah🙏🏼 bir de kaka yapmadığı müddetçe bezini değiştirmedim ben ❤️ çok geçmiş olsun şimdiden