v3ba kimisi karşı kimisi değil bende emzik kullandım ama dişleklik konusunda eşim, görümcem, kaynanam tammm dişlek
Bende tavşanım kızımda tavşan oldu emziği hep kullandım yuvarlak uçluydu bizimkisi damaklı kusturuyordu ben şahsen çok faydasını gördüm gerçi şuan herşeyi bıraktı meme yaşı zaten geçti de biberon filn yakında onuda bıraktırıcam inşallah