Justmm somonun kötü bir tadı var ama maşallah genelde bebekler ve çocuklar çok seviyor. Ben hiç sevmem mesela , daha çok çinekop , palamut severim . He bir de istavrit asla tavsiye etmem çok kılçıklı ve tadsız, ayıklayınca bir şey kalmıyor ve kılçıkları da uzun ve ince ince