Kızlar benim kızım normalde sadece anne sütüyle beslendiği için günde 3 kez felan kaka yapardı şimdi de ek gıda tadımına başladık iki gündür dün sade bi kez kaka yaptı bugün henüz yapmadı üç gün kurali ile ilerliyoruz aslında zeytinayğ da damlatıyorum acaba normal mi ya :/