EylulBuse 2 yaşında kızımın kakası böyle katı değilde yumuşak kıvamlı püre gibi ama genelde hep böyle sizce bu bir sorunmudur? Çünkü sadece normal katı gıda yiyor devam sütü vs yok, yani büyük insan gibi yapması gerekmez mi bu beni düşündürdü?
Ezgiyln EylulBuse benimde oğlum 1.5 yaşında demir ilacı kullanırken tek tek yapıyordu kabız gibi. Demiri bıraktığımızdan beri dediğiniz şekilde yapıyor yani hiç böyle düşünmemiştim 🤔
PamukPrensesannesii EylulBuse Kaka bezin içinde ezildiği için öyle gözükmüyor mü yani ben öyle düşünüyorum 😅
EylulBuse Ezgiyln evet genelde demir ilaçları kabız gibi yapıyor ama bırakınca normale dönmesi gerekir diye düşünüyorum bende 🤔 hayır benim kızım alerjik bünyeli küçüklükten beri bağırsakları da çok hassas ama hiç normal gelmedi değerlendirince sizlere de sormak istedim 😞
EylulBuse Sedas00 benimde öyle kızım normalde hergün yapardı şimdi iki güne bir yapıyor ve full bezden yaşıyor kaka yani zaten bizim alerjik bir bünyemiz var laktoz intöleransımız falan vardı ama 1 yaşından sonra geçmişti, hala bağırsakları hassas onu biliyorum ama hiç normal gelmedi de bana bi durum sormak istedim sizlere de 😞
Sedas00 EylulBuse sebze tüketiyor mu, bu arada bizimde hassasiyetimiz var süt ürünlerine hiç vermiyorum tereyağ yerine de sade yağ kullanıyorum
EylulBuse PamukPrensesannesii ay hayır bende öyle düşündüm bi ara ama bu normal sertlikte bir kaka olsa o kadar ezilemez yada heryere bulaşmaz bi bildiğiniz püre yani normal değil 😅
EylulBuse Sedas00 evet tüketiyor, bende genelde zeytinyağı sade yağ kullanıyorum bizim geçti hassasiyetimiz ama süt vs yine de vermiyorum sadece pankek falan yapacaksam onun içinde o kadar