ctml1901 her mama veya meme emmesinden sonra üstten de gazını cikarmalisiniz.bebegi omzunuza aldiginjzda sirtinj sivazladiginizda zaten çıkaracaktır.fazlasi varsa hafif de kusabilir.uykudan önce mutlaka çıkarın ki uykusunda kusmasin.bn uykudan önce emziriyorsam 15 dakika dik şekilde omzumda tutuyordum.o sırada geğiriyordu.beslenmeden sonra hemen yatirilmamasi gerekiyor zaten.