Ceylin_mira Kızlar kızım tek göğüs emiyor 7 aylık geceleri açlıktan çok sık uyanıyor bende hero baby kaşık maması aldım aranızda kulanan varmı faydalı zararları nereler tok tutar mı .. alerjik bir bebek tahlil sonuçları çıkana kadar ek gıda pek veremiyorum
metehanbabyy Ceylin_mira ben kullanıyorum yaklaşık 10 aylıkkken falan başladım geceleri çok sık uyanıyordu kaseye koyup yiyebileceği kıvamda ılık su koyup yediyorum bazen içine pekmezde koyuyorum gayet güzel doyurucu şuan 18 aylık hala gece maması onu veriyorum uykuları da bölünmedi kendine kendine sadece mamayı bıraktı
Gamzosgamzos Ceylin_mira hero baby ilave şeker içeriyor hipp ve Aptamilin kaşık mamaları içerik olarak daha temiz
metehanbabyy Gamzosgamzos aptamilin kaşık mamasının içinde tahıllar daha büyük taneli gibi benim bebeğim çok tiksinmişti