-gzmm- Bebeğimi yüz üstü yatırmak isterken kolunu biraz yukarı doğru çektim çıt diye bir ses geldi kolunu kirmamisimdir degilmi yavrumun
-gzmm- Deletedmom_106 ilk başta biraz ağladı ama şuan hicbursey yok üstünü çıkardım şişlik varmi diye bakmak için diğer kolu gibi durmadan hareket ettiriyor bir sıkıntı yoktur değil mi
Ceylin_mira Hayır canım korkmana gerek yok bebeklerde eklem çatlaması oluyor bacağımda kolunda parmak çıtlatır gibi sesler gelebilir
Deletedmom_106 -gzmm- kırılsa kırıldığı yerden aşağısı sallanır. Bileğim kırıldı benim çocukken şişti morardı . Ve bilekten aşağısı elimi hareket bile ettiremedim. Ağrısı zaten felaketti . Daha dikkatli olun bebeklerin kemiği kıkırdak gibi . Kolay kırılır