Kızlar bebeğim biberonla mama içerken bazen iki elini de şöyle tutuyor ve yüzünü parçalamaya çalışıyor hep normal mı bu ya? Yani elini yüzüne böyle koyuyor ve hızlıca kapatıp açıyor hep çiziyor yüzünü elini aşamıyorum oradan. Yoksa bir tek benimki mi böyle sinirinden mi yapıyor diye korkuyorum bu yaşta ne siniri diye🤷🏻♀️ bu arada 48 günlük kendisi
