Yanında uyanık olduğunuz her an bebeği yüzüstü yatırın mutlaka gaz çıkarır ama gazı yüzde yüz bitiren birşey yok maalesef. Fiziksel bir durum çünkü doğduklarında bağırsakları düz oluyor ve 15. günde kıvrımlanmaya başlıyor bu durumda da gaz kaçınılmaz oluyor. Yediğinize içtiğinize dikkat etmelisiniz zaten ediyorsunuzdur da süt yapan çoğu şey gaz da yapıyor örneğin marul aşırı gaz yapıyor. Sürekli kucağınıza alıp yukarı aşağı sallanın birde karnını sıcak tutup yüz üstü yatırın işte. Ben ütüyle havluyu ısıtıp ilk sıcaklığı geçince bebeğimi üstüne yüzüstü yatırıyordum onun dışında hiç bir şey fayda etmedi. Kolaylıklar diliyorum 🙏🏻