gokcemericc ilk zamanlar sütüm çok fazlaydı hatta ilk ay buzluk ağzına kadar doldu hatta böyle giderse tarihi geçecek boşuna dolduruyorum diye düşündüm ama ikinci ayda bir azalma oldu (sağarak besliyorum bebeğimi zaten) buzluktaki stoklar çok işime yaradı bu süreçte hatta on paket falan kaldı sadece.
yavrukurt_ ben de lansinoh kullanıyordum ve bir göğsüm diğerine göre küçük. Büyük olan göğsümü çok güzel sağlarken küçük olanı sağamıyor. Bu da başındaki huni gibi olan parçadan kaynaklıymış. Bakarsanız üzerinde ölçü olmalı (24-26-28 gibi) muhtemelen o ölçü sizin göğsünüze uygun değil. Lansinoh sitesinden uygun olan ölçüde alabilirsiniz. Fiyatı da uygundu diye hatırlıyorum. (Ben büyüğü lansinoh ile sağlarken küçüğe mochi manuel takıyorum kendi boşaltıyor.)