Kızlar Allah nasip ederse 24 nisanda minik kuşum 1 yaşına girecek 🥹
Doğum günü konusunda kararsızım..
Annem kendi aramızda bahçeyi süsler orada kutlarız bir şey anlamayacak çünkü dedi (babaanemin evi müstakil bahçeli .)
Organizasyon istiyorum galiba çünkü ilk yaşı benim için önemli bilmiyorum ya annemde öyle diyince bir sey diyemedim içimde kalsın istemiyorum hastaneden içimde kalan cok şey oldu bu sefer kalsın istemiyorum özel bir an çünkü 🥲
Siz bir yaşında neler yaptınız? Birde organizasyon ile çalışan varsa bana organizasyon firması önerebilir mi?