gncglozclk SiprayiL 1 bucuk aylık kızım hep uyuyor gun ıcınde 3 saat uyanık maşallah anasına cekmıs 😂😂
SiprayiL kahvelisianne tam düzeldik diyorum yine başa dönüyoruz gündüz uykular en fazla 2 3 saat o da kucakta 🥲 gece 4 5 saat kesintisiz uyuyanlara aşırı imreniyorum 🥺
gncglozclk SiprayiL dogdundan beri aynı düzen cevrem biz uyuyan bebek gormedık dıyorlar ins hep boyle gıder 🤲😂 kımseye demiyorum nazar deger diye de eşime kalırsa kızım hıc uyumuyor 😂
kahvelisianne SiprayiL bir oğlum 6 yaşında öyle alışmışım ki kendisinuyuyor ediyor şimdi bana basa donduk 😂😂ama düzelecek elbet 4 5 aylık olsa belki gece 3 4 aaat uyuruz da şimdilik maalesef geceler haram oldu bize 😂😂😂
incito kahvelisianne bizde aynı şekilde geceleri uyumuyor sabah uyuyoruz 6-7 gibi gündüzleride napsan uyanmıyor emiyor altını alıyorum tekrar uyuyo gece bida aynı
SiprayiL incito sizinki maşallah gündüz uyuyormuş yine de 🥲 huzursuzluğu neden onu da anlayamıyorum değişik bir döngüye girdik de bakalım Allah yardımcımız olsun