Bebeğim iki aylık. Elektronik sağma makinesiyle en fazla iki göğsümden 80cc süt geliyor. Yetiyo mu bilmiyorum. Sağma bittiğinde Elimle sıktığımda fışkırır gibi gelmeye devam ediyo. Ama makineden damla bile gelmiyo. Bebeğin doymadığı için mama veriyorum. Vermek istemiyorum ama. Neye göre yetiyo neye göre yetmiyo ne yapmalıyım yardım ederseniz çok sevinirim. İkş tarafıda en fazla yirmi dakka sağabiliyorum yirmi dakka içinde sütüm kesiliyo gelmiyo. Çok kafama takıyorum. Günde iki kere mama veriyorum. Acaba daha çok arttırmam mı lazım.