Dedemiz anneannemiz ilk defa yurtdışına gitti bugün gönderdik 1 ay olmayacaklar vedalaşırken hep ağladılar tabi oğlumda bakıyor neden ağlanıyor acaba diye ben söyledim ona dededngil gidip gelecek diye ama neyse gönderdik eve geldik herşeye terslenmeye başladı ne oynadıysa ağlamsak ağlamsak bu araba gitmiyo yok bu olmuyor şunu yapamıyorum bu olmayacak gibi gibi olumsuz ve gözü yaşlı şekilde davrandı hep acaba orda anlamadı da eve gelince mi anladı çocuklarımız bu tarz vedaları atlatabiliyor mu yada hissediyor mu kızlar? (3 yaşında)