cansu_124_ Doktora gittim dıştan bakınca gözüküyor doğum yapalı dört ay oldu doku iyileşmesi parçası doğumdan kalmış dışa çıkmış yapcak bir şey yok dedi yaşayan varmı
Mrtylmz cansu_124_ ayni durumdan bende muzdaribim ameliyatla almamiz lazim dedi doktor bende alinmasada olurmu bi sorun teskil edermi diye sordugumda alinmasada bi sorun teskil etmez dedi o yuzden kafaya takmiyorum
minniks cansu_124_ normal dogummu yaptın bendede var o rahimden sarkma degilde kızlık zarı parcasıymıs doktor cok rahatsız ederse keseriz demisti
minniks Sarebb valla bebegim 3 aylıktı anca aynada bakabilmistim vajina girisini kapayan bi et parcası vardı iliskiye ilk girerkende zorluyodu rahim sarkması sandım korktum kontrole gittigimde doktora soyledim kızlık zarı parcası dedi
cansu_124_ minniks peki kaldımı öyle sorun oluyor mu neyle baktılar benim elle baktı hiç ultrasonla bakmadı
minniks cansu_124_ kaldı kestirmedim benimde elle baktı sonra ultrasonla yumurralıklara rahime falan baktı