3 Haftadır pamukçuk problemi yaşıyorum bebeğimde,yanak içi ve genel olarak dudaklarında artarak devam ediyor. Mikostatin kullandim bir sise bitti,sonrasin da geçirmediği için doktor tavsiyesi üzerine candi-pak aldık ve günlük 4/5 damla olarak sıkıyorum. Faydasini gören var mi? Cocugun agzını sile sile maf ettim, içim aciyor ağlayinca inş bu ilac fayda eder bilgisi olanlar yoruma?