Ervanur24 Bebeklerimiz aynı durumda. Beş gün sonra 10 aylık olacak ve hiç dişi yok. Sadece alt damakta şişlik var birkaç gündür, yakın zamanda diş çıkarır diye düşünüyorum. Aslında damakları güçlü olduğu için dişi varmış gibi bölüyor besinleri ben de şaşırıyorum bu duruma. Boğazında kalacak diye de korkuyorum ama yemek yedirirken gözümü üzerinden ayırmıyorum o yüzden. Çabucak parçalıyor çünkü.