ygtmom Yasemin158 benim oğlumda da vardı aynısı suan 11 aylık kayboldu , ne olduğunu bilmiyorum ama sizinki de geçer inşallah..
Karansmomm Yasemin158 göz konağı canım benim oğlumdda oldu elini sürmesin o bölge hassas ne yazıkki nemlendirme çok olmuyır uyuduğunda zeytin yağı yada kantaronla azda olsa nemlendir