Mehtap08 ben de sürekli psikolojisini düşündüm ama artık işin içinden çıkamıyordum herkes bıraktır bir anda diyordu ben azaltarak istiyordum ama olmadı oğlum onu kabul etmedi yine çok ağladı hiç uyumadı çok zor oldu bunu göze almalısınız ve başlayınca asla bu işten dönmeyin kararlı olun bizim 1 hafta oldu çok şükür daha iyi daha az soruyo meme iyişeşsin emcem diyo sonra unutuyor🥹