Mehtap08 16 aylık acilen bıraktırmak istiyorum artık bana fikir verin öyle büyüyor ki gözümde mutsuzum bu durumdan Emzirmek istemiyorum nasıl bırakır?
mematiii Mehtap08 dikkatini dağıtarak emzirmeyi gün gün azaltarak gece normal süt verebilirsiniz ozaman aklına gelmehe biliri.Birde instagramdada hocalar var bırakmak için çözüm sunulan videolardanda destek alabilirsiniz.
Zumra_Fatma Mehtap08 ben uykudan uyluya veriyordum daha sonra sadece uyumadan once vermeye basladim bu sekilde hala da 2 hafta oldu gece beslenmesinde sira oglenleri asla vermiuorum ben bu sekilde yaptim bence sizde yapin
Mehtap08 mematiii Instagram bildiğiniz adres varsa yazar mısınız Benim azaltman mümkün değil aşırı düşkün günde belki 20 kere içiyor bildiğiniz can sıkıntısından uzaklaştırsam da sürekli ağlıyor susmuyor çok zor durumdayım
Hayrunnisakygsz 15 aylıkken sabır taşı ile kestim bir kere de bitti gitti bir saha istemedi. Eğer kesmeyi düşünüyorsanız kesinlikle bunu tavsiye ederim
Pnar2309 Bende ,1 aylık hamileyim 17 aylık oğlum var mcbur kesmem lazimmmos süt ona iyi gelmezmis burda bekliyorum yorumları
bittercikolata_ @Mehtap08 ben bıraktırdırdığım zaman ( kızım da çok düşkündü memeye emerek uyuyordu sabah uyanır uyanmaz meme istiyordu ) ilk birkaç gün zor oldu sonra sürekli memeyi açmak istiyordu.bende küçük yuvarlak yara bandı yapıştırıp bak kızım memede artık süt kalmamış süt gelmiyor dedim.öyle öyle birkaç gün sonra daha az meme demeye başladı bir hafta sonra falan eskisi gibi istememeye başladı sonra unuttu.insallah kolaylıkla atlatırsınız
Nur4026 bittercikolata_ peki gece ne yaptınız oğlum 26 aylık bennde bıraktırcam artık ama aşırı düşkün gece sürekli kalkar gündüz sürekli emer yoruldum artık ne yapcam bilmiyorum 🥹
Ecrin4161 bittercikolata_ canım bu kadar olur benim kızımda 19 aylık olacak aşırı düşkün ve sıkıldığında sabah kalktığında öğlen uykusundan uyandığında ilk işi memedir yani bende çok denedim hep yarım yamalak kaldı ya hasta oldu ya başka birşey şimdi o yuvarlak yarabandından bende yapıştırdım üstünü boyadım cız dedim aynı şeyi yapmışız çünkü yemek yememeye başladı ve gece çok kalkıyor umarım bunların hepsi düzelir
bittercikolata_ @Nur4026 benim kızımda gece uyanır uyanır emer geri uyurdu.ilk gece çok zor oldu kendini yerlere attı resmen meme için çok içim gitti ama yinede vermedim.oyalamaya çalıştım işte oyucaktir oyundur bir şekilde kafasını dağıtmaya çalıştım çok zor oldu çokta geç uyudu ama en son artık yorgun düşüp uyumuştu.gece uyandığında su verdim kucakta ayakta salladım geri uyuttum.ikinci gün ilk geceye göre daha iyiydi.önemli olan gerçekten istikrarlı olmak bir kez ona yenilip verirseniz devam ettiremezsiniz.ağlasada sızlasada vermemek lazım inşallah kolay atlatırsınız bu süreci.gündüz bizde geceye göre daha kolaydı sürekli onunla ilgilendim ama yeni oyuncaklar falan almıştım onlarla vs oyalamıştım
bittercikolata_ @Ecrin4161 evet benim kızım da zaten iştahlı bir çocuk değildi meme olduğu için de bazen hiç birşey yemiyor sadece meme istiyordu.bir önceki yazdığım cevapta süreçten az çok bahsettim canım o cevabima bakabilirsin.ama orada dediğim gibi senin kararlı durman çok önemli ne olursa olsun vermemen gerekiyor.insallah sende çabucak biraktirabilirsin kolaylıklar diliyorum sana
Ecrin4161 bittercikolata_ teşekkür ederim canım sabahları vermek istiyorum ama hiç vermesem daha iyi mesela bugün biraz zorladı sürekli istedi ve kendi içine kapandı biraz üzgün gibiydi ve çok sinirli 😀
bittercikolata_ @Ecrin4161 yaaa kıyamam ee üstünde bir gerginlik olur tabi 😁 gece isteyipte alamadığı için gündüz acısını çıkarmak istiyordur belki o yüzden gündüz daha çok istemeye başlamış olabilir
Ecrin4161 bittercikolata_ vallahi canım hala direniyor sabah veriyorum ama uykusu ise 5 kere kalkıyor en az
Mehtap08 Zumra_Fatma öyle az içse kolay da gün içinde çok içiyor gece de uyku aralarında 3 4 kere içiyor kısıtlamaya çalışıyorum ama mümkün olmuyor birden yaparak çözeceğim bu işi galiba ağlamadan olmayacak bu iş 🤭