Çekmediğim dertler çile kalmadıııı şarkısı bana mı yazıldı? Kızlar durumlar ne? Yemek yemeyi seven kızım gitti her şeyi yere saçan, ağzını kitleyen bir çocuk oldu. Yemek yerine kâğıt yiyor, peçete yiyor. Sürekli kucak isteyen bir saniye yere koyamadığım bir çocuk oldu. Uyku… Ah uyku… Gözü kapansa bile ağlayarak, bağırarak uyuyor. Yemek masasına oturuyoruz çığlık çığlığa. Emekliyor 3 aydır falan. Ayağa kalkıyor, çekmece açıp kurcalıyor, koltuktan tutunup yürüyor. 7 dişimiz var azılar şiş ama çıkmaya çalışan dişi de yok. Ağlarken şarkı açsam alkış yapmaya başlıyor. Ne yapacağımı şaşırdım kaldım🤦🏻♀️ siz de durumlar ne? Neler yapıyor bebekleriniz?