Kızlar tükendim artık suan ağlayarak yazıyorum derdimi bir destek arıyorum kendime 35 günlük anneyim annelik çok güzelmiş evet Allah her isteyen kuluna nasip etsin bebeğim asla susmuyor ya uyuyor ya ağlıyor uyanık olup sustuğu hiç olmadı artı kolik bir bebek doktora götürdüm mama kullanıyor inek sütü ne karşı alerji olabilir deyip test yaptı sonuç bekliyorum geçmeyen ağlama krizleri artık bende oturup ağlıyorum var mı bu durumu yaşayan 😢