Bi bayana ürün gönderdim temizdi neyse ürünler gitti resmlerde mevcut tertermiz neyse kadın ürünü aldı bana mesaj attı ürün lekeli diye yazmış neyse ürünü iade etmiş bende dedim ben öyle mağdur edecek biri değilim özür felan dinledim hani en azınsan 2 ürünü alın diğer r ürünün ücretini neyse ödeyin bende mağdur olmayayım kadın siz iadeyi kabul edin ürünü ben almıyorum kalsına basın ben size göndereyim dedi sonra yaptı hemen beni engelledi şok oldum bu kadar düşmemeli insan ya 😞çok üzüldüm