ebruliada snmkrcl özel aşı olduğu için direkt eczaneden aldım. Doktorun yazacağını sanmıyorum hiç duymadım. 3. Ayda ilk doz 5. Ayda ikinci dozu yaptırdık
birkizannesi_01 Aselincimom himm biz yaptırmadık öksürük oldugu için 7.aya attı bir ay sonra inşallah yaptiracagim