Sevgili anneler daha önce biberon alan bebeğim 4. Ay itibari ile asla biberon almıyor. Ağzına değdirdiğim an kıyametler kopuyor. İşe başlayacağım için sağım yapıp süt bırakmalıyım ne yapacağımı şaşırdım. Dr. Browns ve Avent kullanıyordum şimdi ikisini de reddediyor. Var mıdır bir fikriniz/yönteminiz ?