asilim82_ Kizlar bugün tam 6 aylık oldu bebeğim bugün peçete ile sildigimde pembe akıntı geliyor sadece devamı gelmiyor sabahtan beri sizde de ilk böylemi başlamıştı adet kanamasi mi yoksa başka bişey mi ?
asilim82_ nediyon7 Ayy inşallah ya nasıl rahatladım 🙏🏻 ben bir an yerleşme kanaması mi acaba dedim devamı gelmeyince 🤦🏻♀️🤦🏻♀️