livoski Kızlar doğum yapalı 3.5 ay oldu saçlarım şu 1 haftadır nasıl dökülüyor anlatamam açılmalarım çok oldu 😞😭 karaciğer değerleri kızımın çok yüksek diyr çokta vitamin vs kullanamıyorum. Arada emzirdiğim için. Bu süreçle nasıl başaı çıktınız.
Kubraaybars livoski ben varya kel kalmıştım resmen her doktora gittim tamamen hormonel dendi her değerime bakıldı 2 ay sürmedi hepsi geri çıktı
biee23 livoski Benimde 3 aydan sonra avuç avuç dökülmeye başladı. Sürekli toplamama örmeme rağmen evin her yerinde saç görüyodum. Psikolojim bozuldu resmen şu an bebeğim 8 aylık olcak ve 1 buçuk aydır dökülme azaldı baya.
AyseSena livoski benim de aynı şekilde dökülüyor çok moralim bozuluyor her yerde saç görmekten gına geldi. Aile hekimi bepanten verdi ben de besleyici yağ karışımı aldım içine kattım onu kullanıyorum biraz daha fark etti.
livoski Kubraaybars oğlumda bu kadar çok değildi dökülmem bir de oğlumu emzirmeme rağmen vitaminlerde çokta iyi değildi. Kızımda maşaAllah yanlarım açıldı kuaför bile dedi moralim sıfır oldu iyice.
Kubraaybars livoski emin ol sonrada kısa saçlar bile çok fena uzuyor şimdide sorunum o ama Yinede yaptır kan değerlerine baktır istersen endişelenecek inan birşey yok
babyaybus Benim de 3. ay civarı dökülmeye başladı 7. ay civarı durmuştu. Şu an belli oluyo her yerimden tutam tutam yeni saçlar çıkmış.
livoski AyseSena neleri karıştırdınız acaba tarif verebilirmisiniz 🥺 kısa kestirdim bi de çok dökülmesin diyr kızım elinde yatakta her yerde saç var 🤦♀️
AyseSena livoski aynısı benim de çocuğun elinden üstünden saç topluyorum 😥 Eczanede otacı markasının saç ve vücüt bakım yağı vardı onu aldım siz başka bir şey de alabilirsiniz besleyici yağ şeklinde içine de bepanten ampul kırıp karıştırdım kullandığım günler dökülme duruyor diğer günler devam ediyor.
Deniz98 livoski 6,5 aylık oldu bebeğim daha yeni yeni azalmaya başladı dökülme. O zamanlar benim de felaket dökülüyordu.
Cerennx livoski canım malesef bu daha başlangıç benimki 2 haftada öyle bir döküldüki kel kaldım halada dökülüyor
Ayserose Benimde avucuma sığmazdı çok döküldü o dönem kendimde güzellik uzmanıyım biliyorum ne yapmam gerektiğini aslında hemen bir kaç ürün aldım ve market şampuanı halen kullanmıyorum şimdi fazla fazla bile çıktı saçlarım
Ayserose Reshell markasının şampuanını kullanıyorum 5 aydır çok faydasını gördüm. Birde Daily dream care markasının setini kullanıyorum biberiye yağını özellikle alın saç çıkarıyor düzenli kullanımda
nkizilates livoski süreçle başa falan çıkamıyosun 6 ay kdr dökülüyor sonra düzeliyor kendiliğinden. Benim bissürü kısa saçım var. Düzeliyor merak etme. Vitaminlerni düzenli iç
livoski nkizilates vitamin kullanamıyorum. Kızımın karaciğer değerleri yeni yeni düzeldi 500lerden düştük yani azda olsa emziriyorum o yüzden o riski göz önüne alamam. 😞