irem066 Kızlar kuzenim vermıs baya yaradı ıse dıyor hatta anason bile verıyordum dıyor gaz damlalarının ıcerıgı temız değil hemde ıse yaramıyor aranızda veren varmı acaba vermelımıyım oğlum gazlı çok
Minaa66 irem066 ben de verdim 45 gunden kucukken verdim hatta herkese dogru yanlis gelebilir ben vrmeyi tercih ettim biraz rahatlatiyordu kizimi
Zmh0311 irem066 son çare bende verdim çünkü sağlık ocağında ki ebe gaz damlalarının içinde de kimyon var 1 çay kaşığı ver demişti verdim ama işe yaramadı bi yan etkisi sıkıntısıda olmadı 4 ay olana kadar çektik gaz sancısını
Naimeulger06 irem066 ebebekte bebeklere verilen kimyon rezene caylari var canim onlardan alip verebilirsin kendinde iciyosun bebegede veriyosun rahatlatiyo baya iki cocugumdada kullandim bi sıkintida olmadi.sukur
seme99 irem066 gaz damlaları hiç bir işe yramıyor,kimyon çayını bende ıcıyodum Bebeğime de verıyordum. Bır zararı olmaz yani cok vermıyoruz sonuçta. 3. Ayın sonuna doğru çok şükür azaldı sizinde öyle olur inşallah.
Minaa66 irem066 ben yarim cay bardagi sicak suya 1 cay kasigi kimyonu koyup demlenmesini bekliyordum ilik olunca veriyordum iki uc cay kasigi gerisini ben iciyordum suttten gecsin diye
fatma_58 irem066 evet canım çok işe yaramıştı bizde çünkü geceleri uyuyamıyordu bebeğim ve sürekli ağlıyordu resmen bizim kurtarıcımız oldu kimyon çayı 2 aylıktan sonra neredeyse bitti gaz sancılarımız hem ben içiyordum hemde bebeğime veriyordum hiçte bişey olmuyordu