adana ortadoğu hastanesine gittik spiralimi çıkarmak için 1800 tl muayne ücreti 5000 lira spiral çıkarma ücreti aldılar ve anestezili olsun dedi hekim emzirdiğim için kabul etmedim emzirdiğim için anestezisiz yaptılar. Bu kadar fazla ücret istemeleri normal mi sizce 10 saniye bile sürmedi ?