serendipty Menenjit aşısını 3 buçuk ayda yaptırdığıöuz için hemsire 4. Ay aşısını iki hafta erteledi sorun olur mu bilenler var mı acaba
_ebru_ serendipty 1 yaş aşısını geç vurulmuştuk bir sorun olacağını zannetmiyorum. Aşılar arası 1ay olması gerekiyormuş bize hemşire öyle söylemişti ama doktorumuz 15 gün yeterli demişti.
MeetJoeBlack serendipty biz 2 ay aşısını 15 gün geç olduğumuz için 4 ay aşısını da 15 gün geç yaptırmıştık.