Kızım genel olarak oyun oynamayı cok sever parkı sever sevdıgı seyleri atıştırmalık vs. yer ama yemek yediremiyorum ben yememeye başladı uzun bı suredir uyku zaten zor uyuyor cogu zaman herseyı denıyoruz parktan eve gelmek ıstemıyor normal ama aşırı kahır ediyor bebek arabasına bınmıyor sakinleşmiyor kucagımdan kendını atıyor ustunu giydiremiyorum altını alamıyorum kıpır kıpır herkesın bebesi böyle mi merak ediyorum nedir bu 2 yaş atağı falan mı geçecek mi cok zorluyor beni