asrinhatasi Lazerlimunafik her seçimde muhtar adaylarını oy vereceğim okulun bahçesinde öğreniyorum 😂 illa birileri oluyor şuna oy verin diyen. En son kırtasiyeci adem beye oy vermiştim. Öncesinde de tek kadın aday Ayşe hanıma. Kimin ismi hoşuma giderse o yüzden siz de fırıldak gültene oy verin 😂
Lazerlimunafik asrinhatasi Hahhahaha 🤣🤣 arkadaşım da oy kullanırken hangisi güzelse ona oy vercem diyor 😃 Gülten başıma bela olacak yoksa mecburen vercem 🤣
Avesila Lazerlimunafik Yok kuşum bebişin rutin kontrolleri falan Diyarbakır’da yaptırıyoruz. Buradaki hastaneler pek iyi değilde 😊
Beyninizikullanmakucretsizdir Lazerlimunafik bende muhtar adayı oldum oylarınızı bekliyorum bebeklerim 🤪🤪
Beyninizikullanmakucretsizdir Lazerlimunafik hahahah post aç kidsin muhtar adayları ben ilk adayım 😹😹
Fasulye12 Lazerlimunafik Geçen akşam kapıya bir bey amca geldi , muhtar adayıymış. Giymiş takım elbise , boşürünü dağıtıyordu, saygı duydum 😂😂oyum Bayburtlu Bey Amcaya 🎉Yoksa muhtarlık büyük şehirlerde çok da önemli değil.
Lazerlimunafik Fasulye12 Beyefendi insanlara saygımız sonsuz güzel insanlar kazansın 🥰 Köyde iki akraba aday olmuş köyde sanırım savaş çıkacak 🤣
Beyninizikullanmakucretsizdir Lazerlimunafik nasılsa anket yapabilirsin oradan adayları yazarsın en çok oyu kim alırsa muhtar o olur biraz eğleniriz 😹😹