Kızlar bebeğim bir yaşını daha yenice geçti. Hareketli bir bebek zaten ona alıştım. Yastığı indirip koltuğa çıkıyordu ben de yastığı uzananamayaçagi şekilde yukarı koyuyordum. Şimdi artık yastiksiz çıkmaya başladı. Koltuğa çıkınca çok seviniyor koşuyor ordan oraya ama kenardan düşecek kafa üstü diye korkuyorum. İndirince ağlıyor tekrar çıkıyor tekrar sarkıyor. Ne yapacağım giderek durulur mu yoksa daha çok mu hareketlenir bu kurtlu 😂