Sssdt doktorunuz tam olarak neyden şüphelendi söyledi mi ? Bir sürü kan hastalığı var çünkü. Bizim bağışıklık sebepli idi ama geçirdiğimiz enfeksiyon kaynaklı denildi sonra. 2 yaşta tekrar gidicez ama sonuçlar çıkana kadar neler yaşadığımı ben bilirim. Allahım kimseye dermansız dert vermesin evladıyla da sınamasın. Yüreğinizi ferah tutun. İnternette hep kötü şeyler yazıyor oraya bakmayın ama en kısa zamanda doktorunuza gidin