Kızlar merhaba herkese oğlum yumurta inek sütü alerjisi çıktı ve evolvia RP1 mama yazdılar 27.02.2024 tarihli mamalar sütüm az olduğu için ek olarak mecburen mama verıyorum dün birini açtım bebegım içmedi satmak istiyorum farklı bir mama yazdırdım o da çok pahalı kendım almam lazım satın almak isteyen varsa yazabilir bana