caniminikizleri askm ben o yaşta paten süren hiç görmedim benim ikizlerimde 3 yaş 2 aylıklar sürebileceklerini zannetmiyorum bir keresinde ablasının patenini giymisler asla denge bile saglayamadan düştüler
Noname21 askm 4 yaş hediyesi olarak aldım ben Tek başına süremiyor taviki eğlensin diye almıştım zaten beraber sürüyoruz
caniminikizleri askm bence tehlikeli o yaşta bir çocuk kullanamaz bı sene daha bekleyin ama genede siz bilirsinz