Gizemabc İyi akşamlar, sağdığım sütlerimi difrize koyuyorum. Ömrü 3-6 ay oluyormuş. Peki buzdolabının buzluk kısmına koyarsam ömrü ne kadar olur, aynı şey mi?
Asya1607 Gizemabc ben sağdığım sütlerimi buzdolabının buzluğuna koydum hiçbirşey olmadı ama ömrü 3 ay diye biliyorum ben
Usya34 Gizemabc Ömrü 3ay oluyor. Bende ilk doğum yaptığım zaman fazlasını sağdım buzluğa koydum. Ama çözdürdüğüm zaman da çok değişik bir kokusu vardı ve kızım asla içmedi🤦♀️