Naimeulger06 cakmakt kuruluktan oluyo canim oglumdada vardi saglik.ocagindan bi krem verdi gecti alerji boyle olmaz dedi
Naimeulger06 cakmakt bazi tenler öyle oluyomus benim oglumun hersene kısin oyle olur yani sen genede bi git goster tabi
Yenigun Bnm kızımda da aynı lekeler var hem de tıpkı söylediğiniz bölgelerde .. Nemlendirici ve bebek yağı kullanmama rağmen geçmemişti. Çocuk doktorumuz geçenlerde iki krem verdi ve geçti şükür.
Kizannesi19 cakmakt alerji işte benim kızımın kolunda da bu şekilde çıkıyo yüzunde döküntü halinde oluyo ama