Arzuubal ben geçen sene kızım 3 aylikti tutum 1 ay sadece 2 gün tutmadim oda sütüm hic gelmedi ondan sonra devam ettim ama sutumde azalma olmustu biraz simdi kizim 14 aylık ama emzirmiyorum hamileyim 27 haftalik ama yinede 1 ay tutmayı düşünüyorum bakalm hayırlısı