neon12 sinir oluyorum şöyle insanlara ya. Hemşireymiş birde. Nereden almış o diplomayı gidin bi sorun bakalım. Yaşamasak kekleyecekler azalır diye. Saçma sapan insanlar. Hemcinslerini demoralize etmeye ne meraklı hasbamlar. Canım benim 6aydır sağıyorum ve sadece anne sütü ile besliyorum. Bebeğim 6aylık 8kilo gayette iyi. Üstelik kalp ameliyatı atlattı ek besin vermedim sağdım sütümle besledim. Azalmıyor artıyor. Bebeğini emzirir gbi düzenli sağarsan artıyor. Yeter ya itibar etmeyin azalıyır diyenlere, azalır demeyi de bırakın artık. Saatinde sağacaksın günde 2defa sağarsan tabi süt gider. Günde 9defa sağcaksın. Yani sağarak veren insanlara hakaret bu azalır lafı. Azalmıyor bilmesek tamam diycez