Hıcbıryerımde bırsey yok tek karnım kızlar yaa çok fazla çatlağım var ve sarkmış vaziyette tek gobegım başka bıyerımde bırsey yok napcam lazerle sıldırem dıyorum oda tamamen gecırmez ama en azından azaltır 4 ay daha beklemem gerek sıkılaştırıcı yağ aldım nıvenanın çatlaklar ucun bırde ama ıse yaramaz galiba benımkıler baya derın ve fazlalar🥹🥹😔😔😔😔