Alaser Merhaba arkadaslar ben hemsıreyım 6 aylık bebegım var ve suan olan saglıkcı atamasına basvurdum . Atanırsam ucretsız ızın alabılıyormuyum bakacak kımse yok ve bu konuda net bılgıye ulasamadım . 3+1 sıstemıyle atama. Kesın bılgı sahıbı olan varmı?
Dmt-01 Alaser alabilirsiniz.Ben sözleşmeli atandım kızım tam 7 aylıktı ozman geldim sözleşmemi imzaladım hemen dilekçemi verdim izne ayrıldım.Kızım tam 24 aylık olunca da gelip başladım
Dmt-01 Alaser sağlık bakanlığı değil benim tarım bakanlığı ama her türlü 657 ye tabiisiniz sonuçta değişen bişey olmaz
hunilimomy Alaser saglikcibildilendirme sayfasi var instgramda onlara sorarsanız net ve detaylı olarak anlatırlar
yagmure17 Dmt-01 yaa bende tercih yaptım bu soru kafamda yankılanıyordu her yerde farklı yazıyordu çok mutlu oldum
Alaser Dmt-01 Dmt-01 ama sız 657 lıymıssınız suan 4b lı oluyorsunuz 4 yıl sonra kadroya gecıyorsunuz 3+1 sıstemı
Dmt-01 Alaser 4/B zaten 657 nin bir maddesi.Ve 4/B li olarak atandım.Sonra kadroya geçtim geçen yıl geçtim kadroya
Alaser Dmt-01 cok tesekkur ederım ıcıme su serptınız atanacagıma sevınemıcektım. Instada bı hesaba sordum dogum sonu 6 haftalık ızın hakkınızın akabınde alabılırsınız demis
Dmt-01 Alaser alabilirsiniz devletin tanıdığı bi hak çünkü merak etmeyin.Bende atanınca çok tereddüt ettik nasıl olacak diye ama çok şükür hemen izne ayrıldım hatta atandığım yerde bi arkadaş atandığında hamileymiş hemen doğum iznine ayrılmış hiç çalışmadan