Bebeğim 15 günlük ilk 1 hafta sütüm az geldiği için mama da verdim. Mamayi kestim sadece emziriyorum. Gün içinde saatlerce memede durmak istiyor. Meme de uyuyor bıraktığı an uyanıyor acaba doymuyor mu yeniden mama takviyesi yapsam mı bilmiyorum. Mama da vermek istemiyorum