gokceokur Ben 3 aylıkken vermiştim ama aşırı sıcaklarda denk gelmişti.oglum kış bebegiydi doktor 4.ayinda her mamadan sonra 1 2 çay kaşığı verebilirsin demişti.
pinkooo_02 gokceokur 5 aylıkken vermeye başladım çünkü aşırı sıcaktı bezinde leke gördüm doktor hemen su ver demişti
Birprensessannesii gokceokur bende 1 aylık bile yoktu verdiğim de ama doktora sordum oda mama verdikten sonra 1 çay kaşığı verebilirsin demişti o zamandan beri veriyorum şuan 6 aylık çok sağlıklı bir bebek çok şükür
Zuzum2023 gokceokur bebek eğer emiyorsa ek gıdaya kadar vermeye gerek yok diye biliyorum ben altı aylıkken ek gıdayla başladım
gokceokur Birprensessannesii suyun zararı yok aslinra ama kimi anne biberonla mama içirir gibi iciriyor.bu durumda tokluk hissi olup meme yada mama öğünü atlamalrina ve kilo alımlarında düşüşlere sebep oluyor.cogu doktor bu yüzden önermiyor aslında.
Birprensessannesii gokceokur o kadar asla vermem zaten halam içmiyor su verince geri çıkartıyor ama mama böyle ağzını bembeyaz yapıyordu temizlemek niyetiyle veriyordum ben